آغاز عملیات خط‌کشی طولی تقاطع غیر هم‌سطح قرآن

معاون فنی و امور زیربنابی شهرداری سنندج از آغاز عملیات خط‌کشی طولی تقاطع غیر هم‌سطح قرآن خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛بهزاد ریحانی‌فرد معاون فنی و امور زیربنابی شهرداری سنندج گفت: تقاطع غیر هم‌سطح قرآن یکی از پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرداری است که باهدف کاهش و روان‌سازی ترافیک عملیات احداث آن سال 94 آغاز شد.

وی تصریح کرد: باهدف تکمیل این پروژه در اواخر آبان‌ماه عملیات آسفالت این پروژه آغاز شد و با 6 هزارتن آسفالت بیش از 21 هزار مترمربع از سطح این تقاطع در دولایه آسفالت شد.

 معاون فنی و امور زیر بنایی شهرداری سنندج گفت: با پایان یافتن عملیات آسفالت و باهدف ایمن‌سازی تقاطع غیر همسطح قرآن عملیات خط‌کشی طولی آن آغاز شد.

 ریحانی‌فرد همچنین ادامه داد: در ادامه تکمیل این پروژه باید 110 تیر برق جهت روشنایی این تقاطع نصب شود که تاکنون 45 عدد از تیرهای روشنایی  تقاطع غیر همسطح قرآن نصب ‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: نصب علائم راهنمایی و رانندگی و همچنین نصب گاردریل از دیگر اقداماتی است که این شهرداری در راستای تکمیل این پروژه آغاز کرده است.

معاون فنی و امور زیر بنایی شهرداری سنندج ابراز امیدواری کرد با اتمام عملیات ایمن‌سازی و بهره‌برداری از این تقاطع  شاهد روان‌سازی ترافیک در ورودی سنندج – همدان باشیم.

انتهای پیام/  د م

عملیات خط‌کشی طولی تقاطع غیر هم‌سطح قرآن آغاز شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.